2009...

Så har tillsut år 2009 börjat. Är det en början på något bra? Hoppas verkligen att år 2009 blir lite bättre än det gamla året som vi nyss ringt ut.
Ska se till att så mycket som möjligt bara flyter på som jag vill. Jag menar att mycket nytt kommer ju inträffa detta året: Jag fyller 19, balen, studenten, utomlandsresa och flytt till annan stad, förhoppningsvis :P.
Så det kommer ju verkligen bli en ny start på livet efter skolan och sitt liv hos sina föräldrar. Just känslan att man verkligen ska klara sig själv och börja på en ny kula och börja på sitt "egna liv" är även lite skrämmande men ändå lite befriande. Men jag hoppas och tror att det kommer bli bra, det gäller bara att vara optimistisk och se det ljusa det som kommer att ske.

Ha en god förtsättning på det nya året allihopa.

Puss och kram och nyp i skjärten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0