090130

Då var man ute med några kompisar på Lipz igår (Emma, Linn och Christofer), tack för en underbar kväll hörni...
Först så förfestade vi hos Emma sen åkte vill till Trollhättan.
Kvällen var fylld med massa dans...och lite annat :P.
Men klart som fan att man inte ska komma hem då heller klockan ett på natten i ett kallt Trollhättan.
De är ju bestämt att buscufförerna inte tar emot kontanter efter senare på dagen/kvällen
sen det har skett rån mot dem. Men hur hade de tänkt att man ska komma hem då?
Kan någon svara mig det?
Men som tur är så har man ju en underbar pappa som verkligen ställer upp och hämtar
mig och mina kompisar i Trollhättan halv två på natten, inte Linn dock som kunde komma på bussen :).
Det kallar jag verkligen att ställa upp för sina barn <3 Tillslut kom man hem i alla fall.

Sen skulle man upp till skolan och ha Engelska B som började kvart över ett,
fast man får ju en rejäl sovmorgon vilket är jätte skönt ,om man inte har annat
man måste göra innan. Vilket inte är ofta :).

När man väl kommit hem från skolan så hann man precis äta och slappa i nån timme
innan man skulle börja jobba mellan 17:00 och 19:00. Bara två timmar i veckan :P
Idag gick vi och spelade minigolf. Jag vann med 52 slag över 73 slag.
Fan vad jag äger på minigolf asså :P :D.
Fikade gjorde vi också.
Nu ska man sätta sig med nån läxa (KANSKE) och sen slappa framför tv:n med chips och dip :D
Smaskigt nu när det är helg.

Puss och kram och nyp i skjärten...

Kommentarer
Postat av: Linn

Man kan köpa bussbiljett via sms på mobilen :P Hänger du inte med i tekniken? ;) hehe. pappa är allt snäll han.

2009-01-31 @ 19:12:17
Postat av: Anonym

chips och dip går man inte direkt ner på.

2009-01-31 @ 19:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0