020109

Va med Sofie på tågstationen idag och vinkade av henne nu när hon ska åka till Arboga över helgen. Kommer verkligen att sakna henne unden, har ju ingen direkt att leka med eftersom alla är hemma i sina städer, men hon är snart hemma som tur är.
Trode jag skulle dö när jag gick ut. Det var ju svin kallt ute och så smart som jag är så glömmer jag ta på mig mina vantar så mina händer var stelfrusna när man väl kom in igen. Men även fast det var kallt så värmde den härliga solen som tittat fram nu i ett par dagar i streck och då glömmer man den bitande kylan i ens rosenröda kinder. Man måste passa på att vara ute när det väl är väder för det. Ska ut sen med mamma och den lilla doggyn på en promenad.

Ha en bra dag...Puss och kram och nyp i skjärten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0