Vart på mässa...

Idag var högskole mässan i Trollhättan.
Det kom massa högskolor från hela Sverige och pratade om sina program och kurser som de hade.
Det var allt lite intresseant, i alla fall vissa av utställingarna.
Lyckades samla ihop 16 pennor :P, jag och Rebecka hade lite tråkigt så vi gick
runt och letade pennor på alla ställen som gick, haha.
Man kan ju faktiskt behöva pennor när man minst anar det (A).
De bjöd faktiskt på riktigt god mat på skolan också, och det är chockande för mig
eftersom ja är EXTREMT kräsen :P. Maten var verkligen mycket godare än vad vi får på vår skola.

Föresten så har min underbara pappa lagat min dator nu :D.
Luckan på min bärbara dator hade ju släppt helt i gångjärnen, men nu funkar den igen.
Känns skönt att ha sin egan dator igen. Men nu ska han fixa mammas dator som är något galet
med eftersom den är så jävla seg och tar typ en halv timme för att starta bara :S.
Aja då kanske man kan få fart på den gammle skrutten också då.

Nu ska man chilla läget och surfa på datan :D.

Puss och kram och nyp i skjärten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0