Julavslutning i skolan idag :)

Idag hade vi julavslutning i skolan och dagen började med att vi hade lite av en vanlig lektion men sen efter fikat så lekte vi en lek som jag just nu inte kommer ihåg vad den hette. Men mitt lag van iaf :D, we were awsome :P!!!
Sen så bjöd grupp fyra hela skolan på julbord som de har arrangerat, men tyvärr kunde jag inte äta nått eftersom dom hade ägg i och det kändes inte så skoj direkt, men men så är det att va allergisk. Sen så satt vi och tjatade med varandra runt bordet och då kom vi fram till att vi skulle in till stan och sätta oss på Ecpresso House och ta en fika. Det var super mysigt. De medverkande i fikan var Josefina, Christer, Sara, Nina och Emelie :). Super mysigt folk kan jag meddela (A).

Iaf nu så sitter jag på tåget på väg hem till vänersborg igen och jag beräknas att vara hemma runt 6 tiden tror jag. Om nu allt blir som det ska vill säga. Tycker förövrigt inte om att åka tåg :/ känns seeeeeeegt men som tur är har man ju datan som vän :D!  Hoppas ni får en super bra dag/eftermiddag/kväll :).

Pyss Pyss...











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0