Säger bara ååååh

Kan man inte få vara i fred någon gång utan ska man alltid behöva få en jävla massa skitsnack från människor som man inte ens har träffat....Det beviar bara för mig att dom har brist på självkänsla eller något annat som bör finnas innnför ders tomma huvuden.
Men jag kan bevisa att jag är starkare än va dom är och inte sjukas så lågt och säga saker som man inte ens vet något om.  Jag har allt mer värdghet i kroppen. 


Idag har jag varit och kollat på balklänningar i trollhättan  med min mammsi lamsi och Sofie :)...Jag hittade många fina men speciellt en modell, men jag ska även kolla på lite fler ställen så att man får mer modeller att kolla på och välja mellan...Kan verkligen inte fatta att det snart är min tur att ha bal och ta studenten, tiden har gått äckligt fort....


Puss och kram och nyp i skjärten...   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0