Shoppat!!!

Idag har ja vart uta och shoppat inför jul och nyår. Inte julklappar men kläder som jag ska ha på mig, jag kommer bli så snygg, eller hoppas i alla fall på det. Jackan kommer från Vero Moda 299 kr, klänningen från Tippy 269 kr och leggingsen från Gina Tricot 79 kr. Jag kommer lägga ut bilder när kläderna sitter på...

 Min outfit till jul och nyår!!!Min nya Min klänning!!!Nya leggings
* Outfit                     * Tröjjackan          * Klänningen         * Leggings



Är riktigt nöjd med mitt köp faktiskt. Kul att passa på när man väl har fått pengar så man kan shoppa loss. Fick fan 1400 från ena jobbet sen 1000 från andra jobbet. Kanske inte låter så mycket men om man jobbar bara 2 timmar i veckan så är de helt okej (Mitt andra jobb är slut nu eftersom jag inte ska fortsätta som danslärare). Sen kommer ju studiebidraget också och då blir det ännu mera shopping, helst i Göteborg eller nån annan stad där det finns fler roliga affärer.

Puss och kram och nyp i skjärten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0