Lördag den 27 december 2008

Nu är det redan tre dagar sen julafton slutade och det är ett helt år till nästa gång men för mig känns det skönt att slippa all den jävla stress som alltid upp kommer innan och vid juletid. I alla fall så hade jag en trevlig jul och fick nästan precis allt som ja önskat mig: plattång från Vidal Sasson, Tavlor, smink, el - tandborste, parfym, pressentkort och massa andra saker. En verkligen lyckad dag.

Som ja sa så skulle jag lägga ut bild på min outfit som jag bar den  24 december 2008. Bilderna kanske inte är hur tydliga som hellst men syns i alla fall :D.

Outfit jul 08 
* Outfit 1                  * Outfit 2 

Idag har vart en av de underbaraste dagarna på länge och den började med att jag vaknade trött och slö som jag alltid är på morgonen men sen så piggnade man allt till och jag gjorde mig i ordning och stack hem till angelica en stund innan hon skulle börja jobba. Vilket jag ska göra imorgon. Sen träffade jag Sofie för ovanlighetens skull :P och vi åkte till Överby så jag fick köpa parfymer, vilket jag inte klarar mig utan, jag köpte en parfym Puma  Flowing som doftar så hilmla underbart sen köpte jag även Naiomi Campbells Seductiv elexir som är en av de goaste parfymer jag någonsin haft.  Parfymerna kostade 195 respektive 265 kr. Allt som allt det jag köpte gick på 500 kronor vilket var värt det för att få de parfymer som jag verkligen älskar. Har haft en antal parfymer men Naiomi campbells är min favorit och kommer alltid att vara. Har ni några förslag på parfymer som ni gillar så skriv gärna det på eran blogg eller till mig på min bilddagbok: Nejthaliee

Sen när klockan var 16:30 hamnade jag hos min syster för att äta tacos med henne och mamma och det var tur det för jag var så hungrig så jag nästan dog, inte bokstavligen men gott var det i alla fall.
Och nu en lördag kväll så sitter jag här hemma och har det mysigt i mina nya underbara pyjamasbyxor som min mamma gav mig, annars hade jag bara tatt hennes igen. Hoppas ni får en trevlig och mysig kväll ni också och en trevlig nyår som snart kommer :).

Puss och kram och nyp i skjärten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0